کفپوش

خرید پودر بتن ضد سایش

کفپوش صنعت آریا » بتن ضد سایش » خرید پودر بتن ضد سایش
خرید پودر بتن ضد سایش

خرید پودر بتن ضد سایش

پودر سخت کننده یا بتن ضد سایش به علت وجود مواد ضد سایش، سنگ های معدنی و افزودنی هایی که دارد به سطح بتن زیرین خود می چسبد. همچنین جدا شدن آن از بتن هم تقریبا محال می باشد. در این مقاله قصد داریم شما را با خرید بتن ضد سایش، مزایا و کاربرد این محصول آشنا کنیم و هر یک را مورد بررسی قرار دهیم.

تعریفی از پودر بتن ضد سایش

پودر بتن ضد سایش یک محصول بسیار کارآمد در صنایع بتنی است. که این پودر با ایجاد سطحی صاف، صیقلی و یکدست، مانع از آسیب‌های ناشی از عوامل فیزیکی و شیمیایی می‌شود. این امر مقاومت سازه‌های بتنی را تا حد خیلی زیادی بالا می‌برد. امروزه از این پودر در بیشتر بتن ریزی ها به خصوص بتن ریزی های کف که امکان نفوذ آب و‌ سایش بیشتر از سایر بخش ها می باشد استفاده زیادی می شود.

مزایای بتن ضد سایش برای خرید

پودر بتن ضد سایش، یک سطح سخت، متراکم و مقاوم در برابر خوردگی، جذب چربی، روغن، مواد قلیایی و اکثر مواد شیمیایی است. از مزیت‌های دیگر این محصول این است که از آن می توانید در جهت بسیاری از عملیات مانند اجرای سطح داخلی و خارجی سازه استفاده نمایید.

مزایای بتن ضد سایش

مزایای بتن ضد سایش برای خرید

مناطق استفاده از این محصول شامل کف بتنی در گاراژها، کارخانه های تولید فولاد، تولیدی ها، سکوهای ژنراتور ها و هرجایی که کف در برابر سایش مقاومت دارد مورد نیاز است. در نتیجه خرید بتن ضد سایش از نظر اقتصادی بسیار به صرفه می باشد. همچنین قیمت این پودر بتن نسبت به سایر محصولات هم کم می باشد.

آشنایی با کاربرد های بتن ضد سایش

این محصول همانطور که از نامش پیداست برای سخت کردن سطح و ضد سایش نمودن می‌ باشد. بنابراین به علت تولید پودر سخت کننده بتن رنگی، استفاده از آن در برخی مکان ها که از نظر زیبایی اهمیت دارد. به طور کلی با خرید بتن ضد سایش می توانید در کف سازی ساختمان ها، پارکینگ ها، محیط های ورزشی، سالن های صنعتی، مدرسه ها، پالایشگاه ها، نیروگاه ها و کارخانه ها کاربرد بسیاری دارد.

آشنایی با کاربرد های بتن ضد سایش

آشنایی با کاربرد های بتن ضد سایش در اجرای کفپوش

آیا میدانید چرا استفاده از بتن ضد سایش اهمیت دارد؟

بتن ضد سایش یک محصول بسیار کاربردی در فرایند بتن ریزی به شمار می آید که مقاومت بتن را تا حد خیلی زیادی بالا می برد. به خاطر داشته باشید که این پودر به علت ویژگی‌های منحصر به فرد وکارایی که دارد. می‌تواند در صنایع و مشاغل مختلف مورد استفاده قرار بگیرد‌.

خرید بتن ضد سایش

بتن ضد سایش انواع بسیار مختلفی دارد که هر کدام از آن ها مقاومت فشاری، مقاومت کششی و مقاومت سایشی متفاوتی به همراه دارند. همه محصولاتی که از شرکت ما تولید و عرضه می شود توسط مهندسان ناظر و همچنین قسمت کنترل کیفی شرکت طبق استانداردهای کیفی بین المللی می باشد. شما می توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری و آنلاین محصول خود را سفارش دهید. با سفارش از مراکز معتبر می توانید از آن در مصارف مختلف با اطمینان استفاده نمایید.

خرید بتن ضد سایش

قیمت خرید بتن ضد سایش

نکات لازم برای استفاده از بتن ضد سایش

این محصول حاوی پودرهای سیمانی است و با مخلوط شدن با آب ماده قلیایی آزاد می کند که برای پوست هم بسیار مضر می باشد. پس برای اجرای تخصصی کفپوش بتن ضد سایش، حتما آن را از تماس با چشم و پوست خود دور کنید. زیرا در صورت بروز با چشم و یا پوست باعث سوزش می شود. همچنین آن را حتماً با آب فراوان بشویید و در صورت بلعیده شدن به پزشک مراجعه نمایید. حتما در زمان استفاده از این پودر ها از ماسک، دستکش، عینک و لباس کار استفاد کنید.

نتیجه گیری

میدانید که امروزه بتن ضد سایش در برندهای مختلفی تولید و عرضه می شود. پس باید در هنگام خرید بتن ضد سایش به صورت پودری به نکاتی به طور دقیق توجه کنید. زیرا برخی از برندها از کیفیت خوبی برخوردار می باشند. برخی دیگر و بالعکس، به این خاطر شما می توانید برای اطلاعات بیشتر از جزئیات قیمت انواع پودر ها و سفارش محصولات خود به صورت 24 ساعته با کارشناسان با تجربه ما تماس بگیرید. با خیالی آسوده از محصولات با کیفیت ما خرید کنید.

سوالات متداول

  1. پودر بتن ضد سایش چیست؟
    پودر بتن ضد سایش محصولی است که باعث ایجاد سطحی یکدست و صیقلی با مقاومت مکانیکی بالا به منظور مقاوم سازی در برابر ساییدگی و ضربه می باشد.
  2. برای استفاده از بتن ضد سایش چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟
    هنگام کار با پودر بتن، استفاده از دستکش، ماسک و عینک توصیه می‌شود. در صورتی که این پودر به هر نحوی توسط فرد بلعیده شود یا با چشم و پوست فرد تماس پیدا کند باید فورا نزد پزشک بروید.
  3. بتن ضد سایش در کجاها کاربرد دارد؟
    بتن ضد سایش بیشتر در کف سازی ساختمان ها، پارکینگ ها، محیط های ورزشی، سالن های صنعتی، مدرسه ها، پالایشگاه ها، نیروگاه ها و کارخانه ها کاربرد دارد.
چه امتیازی می دهید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 3 =