کفپوش

مجری پوشش نمای خارج ساختمان

کفپوش صنعت آریا » مجری پوشش نمای خارج ساختمان
مجری پوشش نمای خارج ساختمان

پوشش نمای خارج ساختمان

یکی از آیتم های مهم و تاثیر گذار در نتیجه نهایی در بحث ساختمان، مسئله طراحی و پوشش نمای خارجی ساختمان  یا اجرای نمای بیرون ساختمان  می باشد. قبل از اجرای نمای ساختمان باید پوشش مناسب نمای ساختمان و طرح مناسب برای نما انتخاب گردد.

پوشش نمای ساختمان

طراحی های متفاوت و مدرن برای نمای خارجی ساختمان درعصر حاضر امری عادی و تا حدودی ضروری برای طراح ها و معمارهای نمای ساختمان در سراسر دنیاست. اما این امر تاحدود زیادی وابسته به نوع پوشش نمای خارجی ساختمان می باشد یعنی بسته به نوع متریال مورد استفاده در نمای ساختمان، ویژگیهای متفاوت می توان از نمای بیرون ساختمان انتظار داشت  و همین طور طراحی نیز می تواند متفاوت باشد.

انتخاب پوشش نما

بهترین راه برای انتخاب یک پوشش نما این است که اول نیاز ها و ضرورتها را درباره یک ساختمان  لیست کنیم و این آیتم ها می تواند مواردی مانند؛ وزن، عایق حرارتی، عایق صوتی، سبکی، هزینه، سرعت اجرا، نحوه اجرا، دوام، کیفیت، طول عمر، زیبائی، تنوع رنگ ، به حداقل رساندن خطرات در حوادثی مانند زلزله و… باشد چرا که علاوه بر زیبایی، خواص دیگری نیز معمولا از یک  پوشش نمای ساختمان  انتظار می رود در ایران نیز همواره طراحی های متفاوت و زیبای نمای خارجی ساختمان نقش بسیار پر رنگی در ساخت و ساز ساختمان های مسکونی و تجاری دارد.

طراحی نمای بیرونی

به این نکته نیز توجه نمایید که طراحی نمای بیرونی ایده آل و مناسب برای نمای ساختمان نه تنها ارزش اقتصادی ساختمان را افزایش می دهد بلکه باعث افزایش انرژی های مثبت در ساختمان و محیط پیرامون ان نیز می گردد ضمن آنکه تاثیرات بسیار مثبتی بر روی ساکنین ساختمان خواهد گذاشت.

5/5 - (1 امتیاز)

کفپوش اپوکسی

ارائه انواع کفپوش اپوکسی با متریال بالا

رزومه ما

با مشتریان ما آشنا شوید

گواهینامه ها و افتخارات ما

بین المللی و داخلی

کد رال اپوکسی
کد رال رنگ