کفپوش

ماستیک تک جزئی پلی یورتان

کفپوش صنعت آریا » ماستیک تک جزئی پلی یورتان
ماستیک تک جزئی پلی یورتان

ماستیک پلی یورتان

ماستیک پلی یورتان Dezoflex 360 – این ماستیک نوعی درزگیر پلی یورتان، تک جزئی، Moisture Cure، کاملا تیکسوتروپ است که تحت تاثیر واکنش با رطوبت خشک شده و به محصول الاستیک و نرمی تبدیل می شود. زمان سخت شدن (گیرش) به رطوبت، دما و عمق درز وابسته است. بسته به نوع سطح استفاده از پرایمر مناسب توصیه می شود.

ماستیک پلی یورتان تک جزئی Dezoflex 360

ماستیک پلی یورتان یا ماستیک پلی اورتان

ماستیک یکی از مواد و محصولات آب بندی می باشد. ماستیک ها انواع مختلفی دارند.از جمله انواع ماستیک ها موضوع آب بندی می توان به ماستیک های قیر گرم اجرا، ماستیک قیری سرد اجرا، ماستیک پلی یورتان و اپوکسی، ماستیک سیلکون، ماستیک اکرولیکی، ماستیک پلی سولفید و … می باشد. ماستیک ها بسته به نوع خود دارای کاربردها مختلفی می باشند. برخی از ماستیک ها ویژه آب بندی کانال های آب و فاضلاب می باشند.

برخی دیگر از ماستیک ها ویژه آب بندی مخازن آب و فاضلاب می باشند یا کف سازی ها و برخی دیگر ویژه آب بندی کانالهای آبیاری می باشند. برخی دیگری از ماستیک دارای خواصی مانند مقاومت در برابر مواد نفتی و بعضی دیگر برای  ترمیم ترکهای آسفالت کاربرد دارند. نوعی دیگری از ماستیک جهت آب بندی دور پنجره ها و یا مصارف سبک به کار برده می شود.

ماستیک ها بسته به نوع و کیفیت در عملکرد های متفاوتی در آب بندی دارند.ماستیک ها بسته به نوع اجرا به دو نوع ماستیک های سرد اجرا و ماستیک های گرم اجرا تقسیم می شود. این امر مربوط به درجه حرارت اجرای مواد در زمان اعمال می باشد.در زمان اجرای ماستیک ها باید شرایط ایمنی به درستی مد نظر قرار گیرد.

باید توجه داشت که در زمان اجرای ماستیک های گرم اجرا دمای کار بیش از حد بالا نباشد تا باعث سوخته شدن ماستیک نگردد. همچنین سطح زیر کار اجرای ماستیک ها باید کاملا تمیز و پاکیزه باشد. همچینین باید اجازه داد تا بسته به نوع ماستیک قبل بهره برداری کیورینگ ماستیک مورد نظر به اتمام رسیده باشد.

ماستیک پلی یورتان Dezoflex 360

این ماستیک نوعی درزگیر بر پایه کفپوش پلی یورتان، تک جزئی، Moisture Cure، کاملا تیکسوتروپ است که تحت تاثیر واکنش با رطوبت خشک شده و به محصول الاستیک و نرمی تبدیل می شود. زمان سخت شدن (گیرش) به رطوبت، دما و عمق درز وابسته است. بسته به نوع سطح استفاده از پرایمر مناسب توصیه می شود.

موارد مصرف ماستیک تک جزئی پلی یورتان

  • پر نمودن  درزهای انبساط
  • سیل نمودن ترکهای تصادفی و ترمیم درزهای کنترل
  • ترمیم بتن تخریب شده
  • پر نمودن درز اطراف شیشه و در و … در وسایل نقلیه
چه امتیازی می دهید؟

کفپوش اپوکسی

ارائه انواع کفپوش اپوکسی با متریال بالا

رزومه ما

با مشتریان ما آشنا شوید

گواهینامه ها و افتخارات ما

بین المللی و داخلی

کد رال اپوکسی
کد رال رنگ