کفپوش

۷ نکته کلیدی برای انتخاب بهترین کفپوش تعمیرگاه خودرو چیست؟

کفپوش صنعت آریا » مقالات » ۷ نکته کلیدی برای انتخاب بهترین کفپوش تعمیرگاه خودرو چیست؟
۷ نکته کلیدی برای انتخاب بهترین کفپوش تعمیرگاه خودرو چیست؟

به چه نکاتی باید برای انتخاب بهترین کفپوش تعمیرگاه خودرو توجه داشته باشیم؟

برای بسیاری از افراد این موضوع باعث سوال شده است که برای کفپوش تعمیرگاه باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟ که در پاسخ پاسخ باید بگوییم که در  هنگام انتخاب کفپوش باید در کیفیت، جنس، ضد آتش و ضد لغزش بودن و مقاومت  آن بیشتر توجه داشته باشید. کفپوش تعمیرگاهی لازم است که در برابر ضربات فیزیکی، ریخته شدن گریس و ترافیک رفت و آمد مقاوم باشد. کفپوش‌ها معمولاً از پلی یورتان و اپوکسی تولید می‌شوند و کیفیت‌های متفاوتی دارند. این لوازم ضخیم و ضد جرقه هستند و پرطرفدار می‌باشند. در انتخاب بهتر است نوع ضخیم و دارای هزینه‌ی نگهداری پایین آن‌ها را تهیه نمایید. در این مقاله با ۷ نکته کلیدی در ارتباط با انتخاب بهترین کفپوش تعمیرگاه خودرو بیشتر آشنا خواهید شد.

بهترین کفپوش برای تعمیرگاه خودرو

کفپوش‌ها در تعمیرگاه‌های خودرو و سایر محیط‌های صنعتی بکار می‌روند. این لوازم بعنوان محافظ کف تعمیرگاه استفاده می‌شوند و دارای ویژگی‌های خاصی می‌باشند. کفپوش‌ها در رنگ‌ها، جنس‌ها و کیفیت‌های متنوعی تولید می‌شوند اما در کل رزینی می‌باشند. رنگ آن‌ها متناسب با رنگ دیگر اشیاء و دکوراسیون محیط انتخاب می‌‌شود. کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک، پلی یورتان، رزینی و یکپارچه از رایج‌ترین آن‌ها می‌باشند. این کفپوش‌ها هر کدام ویژگی‌های خاصی دارند. اپوکسی‌ها با قدرت بالایی به سطوح می‌چسبند و در کف بتنی و موزاییک قابل استفاده می‌باشند. این کفپوش‌ها در مقابل نفوذ باکتری‌ها و قارچ‌ها و شرایط آب و هوایی مختلف مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند. همچنین ضد اشتعال قوی می‌باشند. کفپوش‌های پلی یورتان با هزینه‌ی کمی قابل نگهداری هستند. ضد لغزنده می‌باشند و جاذب گرد و غبار نمی‌باشند. صاحبان تعمیرگاه‌ها با بررسی ویژگی‌های مختلف کفپوش یکی از آن‌ها را انتخاب می‌کنند. بهترین نوع کفپوش‌ها در حالت کلی ضد جرقه، ضد لغزش و ضخیم می‌باشند. چون در افزایش امنیت محیط و کارکنان تأثیر می‌گذارند. هنگام انتخاب کفپوش تعمیرگاه خودرو باید به چند نکته توجه داشته باشید تا باکیفیت و مناسب باشد.

بهترین کفپوش برای تعمیرگاه خودرو

کفپوش برای تعمیرگاه خودرو

۷ نکته اصلی در انتخاب بهترین کفپوش تعمیرگاه خودرو

در هنگام انتخاب بهترین کفپوش جهت تعمیرگاه خودرو نکات زیادی قابل بررسی می‌باشند. در ادامه ۷ نکته را در این زمینه بررسی خواهیم کرد.

  • کیفیت بالا: کفپوش تعمیرگاه خودرو باید کیفیت بالایی داشته باشد. کفپوش‌ها‌ی ضخیم و دارای جنس خوب کیفیت بالایی دارند. نوع اپوکسی و پلی یورتان آن‌ها دچار فرسایش یا خوردگی نمی‌شوند. چون از مواد اولیه‌ی مرغوب ساخته شده‌اند. این نوع کفپوش‌ها انعطاف پذیری بالایی دارند و در ظاهر بدون عیب می‌باشند. در هنگام انتخاب صرف مقداری هزینه‌ی بالا بعلت باکیفیت بودن کفپوش اهمیت بالایی دارد.
  • ضد جرقه و ضد الکتریسیته: تعمیرگاه‌های خودرو چون محل نگهداری ماشین‌ها‌ی مختلف  می‌باشند در صورت آتش سوزی خسارت جبران ناپذیری به صاحبان آن‌ها وارد می‌شود. اگر کفپوش ضد جرقه و  ضد الکتریسیته باشد به زودی دچار حریق نمی‌شود. کفپوش اپوکسی چنین ویژگی‌هایی دارد در نتیجه از این نظر گزینه‌ای مناسب برای انتخاب می‌باشد.
  • ضد لغزش: کفپوش انتخاب شده باید ضد لغزش باشد و افراد با حرکت روی آن لیز نخورند. کارکنان تعمیرگاه باید به آسانی روی کفپوش حرکت کنند. این ویژگی در افزایش سرعت عملکرد آن‌ها تأثیر دارد و امنیت محیط و کارکنان را بالا می‌برد.
  • مقاوم بودن: کفپوش‌ها باید در مقابل افتادن اشیاء مختلف و ضربه‌ها مقاوم باشند. در غیر اینصورت زودتر سوراخ شده و پاره می‌شوند. روی این لوازم رفت و آمد زیاد می‌باشد به این علت باید مقاومت آن‌ها در برابر عوامل فیزیکی مختلف بسیار بالا باشد.
  • گردو غبار را جذب نکند: کفپوش تعمیرگاه خودرو نباید گرد و غبار و آلودگی‌ها را بخود جذب کند. چون شستشو و تمیز کردن مداوم سبب کاهش طول عمر آن می‌شوند. گرد و غبار در آلوده دیده شدن محیط تأثیر دارد، بنابر این در خرید باید بیشتر دقت کنید.
  • شستشوی آسان: در تعمیرگاه خودرو گریس، روغن خودرو و مواد مختلف زیاد بکار برده می‌شوند. احتمال ریخته شدن مواد به کفپوش وجود دارد به این علت هر چند گاهی نیاز به شستشو پیدا می‌کند. شستشوی کفپوش‌ها باید به آسانی انجام بگیرد و زمان بر نباشد.
  • قیمت پایین: تهیه‌ی کفپوش برای تعمیرگاه خودرو نباید زیاد هزینه بردار باشد. کیفیت بالا به همراه جنس و قیمت مناسب در خرید اهمیت بالایی دارد. تولید کنندگان و فروشگاه‌های معتبر این کالا را با قیمت مناسب‌تری در بازار عرضه می‌کنند. برای تهیه لازم است که بدنبال فروشگاه‌‌های معتبر و ارزان فروش باشید.

قیمت روز کفپوش تعمیرگاه خودرو

قیمت روز کفپوش خودرو بتدریج در حال افزایش می‌باشد. در نرخ روز این کالا عوامل مختلفی تأثیر دارند. جنس، نوع برند سازنده، کیفیت، هزینه‌های تولید، میزان تورم و نوسانات ارز در قیمت آن مؤثر می‌باشند. امروزه نرخ مواد اولیه و مخارج تولید کفپوش‌ها افزایش یافته است. بنابر این قیمت کفپوش نیز به تبع آن بالا می‌رود. تورم و گرانی باعث افزایش نرخ روز کفپوش‌ها می‌شوند. افزایش میزان تقاضا در قیمت آن‌ها مؤثر است. کفپوش تعمیرگاه خودرو در متراژ متفاوتی تهیه می‌شود. نوع متراژ بالای آن گران‌تر می‌باشد. بنابر این نمی‌توان قیمت دقیقی را برای کفپوش تعیین کرد. برای مشخص شدن قیمت قبل از انتخاب بهتر است  از فروشندگان موجودی بگیرید.

قیمت روز کفپوش تعمیرگاه خودرو

اجرا کفپوش تعمیرگاه خودرو

سخن پایانی

کفپوش تعمیرگاه خودرو در انواع متنوعی تولید می‌شود. این لوازم در متراژ‌ها، رنگ‌ها و جنس‌های مختلف قابل تهیه می‌باشند. کفپوش‌ها‌ی اپوکسی و پلی یورتان توسط افراد مختلف بیشتر خرید می‌شوند. در انتخاب این لوازم باید نکات زیادی را بررسی کنید. کفپوش تعمیرگاه خودرو باید باکیفیت، ضد لغزش، هزینه‌ی نگهداری پایین و مقاوم باشد. بهترین کفپوش‌ها در افزایش سرعت عمل و امنیت کارکنان  تأثیر دارند. قیمت آن‌ها بعلت هزینه‌های تولید، نوسانات ارز و عوامل مختلف بطور مداوم در حال تغییر می‌باشند. بهترین  کفپوش تعمیرگاهی  با نرخ مناسب را بهتر است از فروشگاه‌های معتبر انتخاب کنید.

سؤال متداول درباره بهترین کفپوش تعمیرگاه خودرو

  1. بهترین کفپوش تعمیرگاه خودرو چه ویژگی‌هایی دارد؟
    بهترین کفپوش‌ها مقاوم، ضخیم و ضد اشتعال می‌باشند و هم چنین در برابر مواد شیمیایی، رفت و آمد، افتادن ابزار‌ها و تحمل وزن سنگین خودرو مقاومت بالایی دارند.
  2. در انتخاب کفپوش تعمیرگاه خودرو چه نکاتی حائز اهمیت می‌باشند؟
    در انتخاب کفپوش کیفیت، نوع برند سازنده، جنس، متراژ، استحکام، رنگ، ضخامت و ضد جرقه بودن آن حائز اهمیت می‌باشند.
چه امتیازی می دهید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 9 =