کفپوش

کفپوش اپوکسی مجتمع تجاری

کفپوش صنعت آریا » کفپوش اپوکسی مجتمع تجاری
کفپوش مجتمع تجاری

کفپوش اپوکسی پاساژ

کفپوش های اپوکسی مجتمع های تجاری با حالت دکوراتیو

ویژگی های کفپوش اپوکسی مجتمع تجاری

  • روکش سطوح صنعتی که در معرض نفوذ آب، روغن و سایر آلودگی‌ها هستند.
  • استفاده در مکانهایی که عدم وجود گرد و غبار اهمیت دارد.
  • استفاده در مکانهایی که امکان افزایش قطر کف به لحاظ بار وارده یا اختلاف دستگاههای نصب شده بیش از چند میلی متر وجود ندارد.
  • استفاده در مکانهایی که در معرض ریزش مواد شیمیائی هستند.
  • استفاده در مکانهایی که مدام در معرض گند زدائی و شستشو بوده و نداشتن درز دارای اهمیت می‌باشد.

مجتمع های تجاری با توجه به تردد زیاد آنها میبایست از مواد با کیفیتی استفاده شود تا در کوتاه مدت مشکلی برای کفپوش بوجود نیاید.

کفپوش اپوکسی مجتمع تجاری

کفپوش اپوکسی مجتمع تجاری

کفپوش های مجتمع تجاری

میدانید که امروزه روز به روز بر تعداد مجتمع‌ های مراکز خرید افزوده می شود. این مراکز خرید با یکدیگر سخت در  رقابت هستند. همچنین یکی از مهمترین عناصر دکوراسیون داخلی، پوشش کف‌ ها میباشد که علاوه بر اینکه کفپوش مجتمع تجاری تاثیر زیادی در زیبایی ظاهری دارد باید از لحاظ ایمنی هم قابل اطمینان باشد. انتخاب اغلب آنها کفپوش اپوکسی می باشد. پس با ما همراه باشید تا با ارائه نکاتی در خصوص انواع کفپوش های مراکز تجاری، اطلاعات مفید و ارزشمندی را در اختیار شما قرار دهیم.

ویژگی های کفپوش مراکز تجاری

استقامت

کفپوش های مراکز تجاری بیشتر به صورت مکانیکی هستند که با استفاده از تجهیزات سنگین و حرفه‌ ای روی چرخ، با ترکیب عملکردهای تمیز کردن، شستشو و خشک کردن تمیز می‌شوند. مقاومت در برابر سایش، شکستن، لک شدن و خم شدن و… از پارامترهای کاملاً ضروری هستند که باید هنگام انتخاب پوشش کف برای مرکز تجاری در نظر گرفته شود. لذا برای مناطق ورودی و مسیرهای اصلی ارتباطی در مراکز تجاری لازم میباشد که از کفپوش مجتمع تجاری با کلاسی که مقاومت بالایی دارد استفاده شود.

جذابیت و زیبایی

زیبایی شناسی در دنیای مدرن تجارت، یکی از مهمترین جنبه به شمار می آید که هر بازدید کننده‌ای میتواند تحت تأثیر برخی محرک‌های بینایی قرار بگیرد. به همین علت است که بیشتر افراد مکان های جذاب و زیبای خود را برای خرید، ملاقات با دوستان خود انتخاب می‌کنند.

ویژگی های کفپوش مراکز تجاری

مهمترین ویژگی های کفپوش مراکز تجاری

ایمنی

ایمنی همیشه اولین پارامتر ممیز در هر ساخت و سازی میباشد. جابجایی و رفت آمد در مراکز خرید، یک نیاز اولیه ایمنی است. همچنین مراکز تجاری که محل عبور افراد در حالات مختلف است، باید طبق استانداردهای تعریف شده بسیار ایمن باشد.

به خاطر داشته باشید که مقاومت در برابر لغزش کفپوش ها به خصوص در مناطق ورودی بسیار مهم هستند، زیرا رطوبت زیادی از باران، برف و گل، در ورودی وجود دارد. در این مناطق کفپوش ها باید دارای مقاومتی بسیار بالا در برابر لغزندگی هم باشند.

اجرای انواع کفپوش ها در مراکز تجاری

کفپوش چوبی

چوب یکی از زیبا ترین، بادوام  ترین و قدیمی ترین متریال در ساخت بنا و دکوراسیون داخلی میباشد. کفپوش های چوبی در برابر ساییدگی و خراشیدگی بسیار مقاوم هستند و تا سال های سال میتوانند زیبایی خودشان را حفظ کنند. بعضی از کفپوش مراکز تجاری از جنس چوب شیک و لوکس میباشد که قیمت بسیار بالایی هم به همراه دارد.

کفپوش سنگی

سنگ‌ ساختمانی طبیعی ترین متریالی است که به عنوان کفپوش مورد استفاده قرار می‌گیرد. سنگ‌هایی که طرح‌های زیبا و طبیعی دارند به زیبایی محیط کمک بسیاری می‌کنند و همچنین مقاومت این کفپوش‌ها به عنوان کفپوش مجتمع تجاری بسیار بالا میباشد.

اجرای انواع کفپوش ها در مراکز تجاری

اجرای تخصصی انواع کفپوش ها در مراکز تجاری

کفپوش سرامیک

سرامیک و کاشی از قدیمی ترین متریال برای کف سازی ساختمان هستند. سرامیک به دلیل جذب پایین آب و رطوبت، از مقاومت بالایی برخوردار‌ می‌باشد. معمولا یک لایه روکش لعابی‌ روی سرامیک‌ها قرار می‌گیرد که ضد آب، براق و دارای طرح‌های متنوع هستند، علاوه بر این موارد، ارزان بودن سرامیک نسبت به سنگ، باعث استقبال پیمانکاران در ساخت و سازها شده است.

کفپوش اپوکسی

اپوکسی یک کفپوش مصنوعی با قدرت عمل زیاد و برپایه رزین است. در کفپوش اپوکسی امکان طراحی تصاویر سه بعدی و دو بعدی به راحتی صورت میگیرد. اما در نظر داشته باشید که اپوکسی برای مکان‌های پرتردد گزینه مناسبی نیست، ولی در فضاهایی که تردد کم است و طراحی بصری خاص منظر کارفرماست می‌توان از اپوکسی به خوبی استفاده کنید. همچنین در اغلب پارکینگ های تجاری، اپوکسی نصب شده است، زیرا در برابر ترک خوردگی و فشار استقامت بالایی نسبت به سایر کفپوش مجتمع تجاری دارند.

هزینه کفپوش های مراکز تجاری

استفاده از یک کفپوش جذاب و منحصر به فرد می تواند تاثیر زیادی بر زیبایی فضا داخلی یک مرکز خرید بگذارد. انواع کفپوش های اپوکسی، موکت تایل، چوبی، کفپوش PVC و سرامیک را می توانید در ساختمان های تجاری به عنوان کفپوش مجتمع تجاری نصب کنید. متریال و جنس مواد اولیه این کفپوش ها به طور مستقیم روی قیمتشان تاثیر چندانی می گذارد. همچنین در نظر داشته باشید که که گران ترین کفپوش های مراکز تجاری چوبی ها و ارزان ترین کفپوش ها سرامیک ها هستند.

هزینه کفپوش های مراکز تجاری

هزینه کفپوش های مراکز تجاری بزرگ

آشنایی با انواع کفپوش ها برای مراکز تجاری

  • برای مکان های عمومی:
    سنگ
    سرامیک
    فرش تجاری
    اپوکسی
  • برای آسانسورها:
    اپوکسی
    کاشی وینیل کامپوزیت
  • برای پارکینگ ها:
    اپوکسی
    بتومکس
    آسفالت

نتیجه گیری

امروزه انتخاب کفپوش مناسب در طراحی دکوراسیون داخلی از اهمیت بالایی برخوردار است. پس بدانید که در مکان هایی که تردد در آنجا زیاد می باشد، از کف پوش های سخت و با دوام و در مکان های کم تردد است از کفپوش هایی که حالت تزئینی دارند در کفپوش مجتمع تجاری استفاده کنید.

سوالات متداول

  1. انواع کفپوش های مراکز تجاری کدامند؟
    کفپوش چوبی، کفپوش سنگی، کفپوش سرامیک و کفپوش اپوکسی از انواع کفپوش های تجاری به شمار می آیند.
  2. قیمت کفپوش های مراکز تجاری چگونه است؟
    متریال و جنس مواد اولیه کفپوش ها به طور مستقیم روی قیمتشان تاثیر زیادی می گذارد. اما گران ترین کفپوش های مراکز تجاری چوبی ها و ارزان ترین کفپوش ها سرامیک ها هستند.
  3. ویژگی کفپوش مراکز تجاری چیست؟
    استقامت بالا، جذابیت و زیبایی و نیاز اول ایمنی از ویژگی های کفپوش مراکز تجاری میباشد.
5/5 - (2 امتیاز)

کفپوش اپوکسی

ارائه انواع کفپوش اپوکسی با متریال بالا

رزومه ما

با مشتریان ما آشنا شوید

گواهینامه ها و افتخارات ما

بین المللی و داخلی

کد رال اپوکسی
کد رال رنگ