کفپوش

کفپوش اپوکسی صنایع غذایی

کفپوش صنعت آریا » کفپوش اپوکسی صنایع غذایی

کفپوش صنایع غذایی

انتخاب و نصب یک کفپوش مناسب برای صنایع غذایی با توجه به کار یا خدمات انجام شده در آن محل نیازمند سال ها تجربه است. ما پروژهای متعددی را برای صنایع مختلف غذای و آشامیدنی در سراسر کشور به سرانجام رسانده ایم ما از اشپزخانه های تجاری تا کارخانجات تولیدی را ارائه سرویس می دهیم. به علاوه درک لازم از نیازهای صنایع غذایی و ارائه راه حل و کفپوش مناسب به منظور رفع آن نیازرا داریم.

همچنین ارائه انواع کفپوش صنعتی به صورت ریختنی و رولی هستیم. به عنوان مثال: اپوکسی، کفپوش پلی اورتان، کفپوش MMA، کفپوش وینیل استر و کفپوش سیمانی. گزینه های مختلف کفپوش تزئینی در لابی نصب، اتاق، اتاق استراحت و رخت کن نصب کنیم که به نوعی موجب افزایش روحیه و شادی پرسنل نیز میشود. این پوشش ها همچنین زیبا و با دوام هستند.

ویژگی کفپوش مناسب برای صنایع غذایی

شاید برایتان عجیب باشد که مواد غذایی که ما به راحتی مصرف میکنیم و از خوردن آنها لذت میبریم چه بلایی بر سر (کفپوش اپوکسی) کف واحد تولیدی میاورد اگه بخوام به صورت علمی تر بگم اینجوری میشه که، مواد عذایی از خودشون اسید تولید میکنند که این اسید برای بدن ما ضرری نداره ولی وقتی این اسید برروی کفپوش ریخته بشه شروع به واکنش شیمیایی میکنه که موجب از بین رفتن کفپوش میشه مثل: ریختن دوغ بروی کفپوش سیمانی در یک کارخانه تولید فراورده های لبنی.

به همین دلیل یک کارشناس با تجربه ابتدا باید محیط کارخانه رو بررسی کنه ودلیل از بین رفتن کفپوش رو متوجه بشه تا بتونه یک کفپوش مناسب با کار شما به شما پیشنهاد بده.

بهداشت محیط کارخانه

بهداشت محیط کارخانه، که باید بسیار جدی گرفته شود و سختگیرانه اجرا شود بطوری که کوچکترین میکروب و باکتری در محیط نتواند رشد کند.به همین دلیل محیط باید به طور مستمر با قوی ترین مواد شوینده شسته شود چه دست چه با ماشین آلات شست و شو بخار شو. به همین دلایل باید کفپوش مناسب برای اینجور محیط ها استفاده شود تا هم کارایی و طول عمر بالایی داشته باشند.

5/5 - (1 امتیاز)

کفپوش اپوکسی

ارائه انواع کفپوش اپوکسی با متریال بالا

رزومه ما

با مشتریان ما آشنا شوید

گواهینامه ها و افتخارات ما

بین المللی و داخلی

کد رال اپوکسی
کد رال رنگ