کفپوش

کفپوش اپوکسی سردخانه صنعتی

کفپوش صنعت آریا » کفپوش اپوکسی سردخانه صنعتی

کفپوش اپوکسی سردخانه صنعتی

کفپوش صنعت آریا مفتخر به تامین و اجرای کفپوش اپوکسی و پلی یورتان بسیاری از سالن های سردخانه و یا محل های مشابه در سراسر ایران می‌باشد.

ویژگی های کفپوش صنعتی یا اپوکسی صنعتی برای سردخانه های صنعتی:

کفپوش سردخانه های صنعتی

کفپوش سردخانه های صنعتی یکی از تخصصی ترین کفپوش ها در صنایع میباشد با توجه به ظرفیت بالای تولید در صنایع غذایی و آشامیدنی زمانی که به کفپوش مخصوص سردخانه های صنعتی می رسیم با دسته ای از چالش های منحصر به فرد خود مواجه خواهیم شد. در محیطی با رطوبت دائمی، نوسان دمای بسیار زیاد و فشار بالا، کفپوش صنایع غذایی و آشامیدنی مجبور به پایداری و مقاومت در برابر عقوبت و آسیب های جدی میباشد.

روغن غلات و سبزیجات، خون و چربی حیوانات، محصولات لبنی و شکر همگی حاوی اسید هایی میباشند که میتواند باعث آسیب پذیری و خوردگی کفپوش گردد اعمال دیگری کفپوش را در معرض نمکها و ترکیبات قلیایی با غلظت بالا قرار می دهند، همچنین برخی مواد غذایی تولیدی، شوینده های قوی شیمیایی و مواد ضدعفونی کننده حاوی حلالهای صنعتی میباشد.

کفپوش صنایع غذایی و آشامیدنی

کفپوش صنایع غذایی و آشامیدنی همچنین تحت تاثیر آسیب های فیزیکی ناشی از بارگیری سنگین، گاریهای چرخ دار استیل و دیگر گاریهای سنگین که روی زمین کشیده می شوند، لیفتراک ها، بار بردار ها و … میباشد. نهایتا این کفپوش ها باید قابلیت محافظت حد اکثری از سطوح در شرایط مختلف محیط را دارا باشند.

چه امتیازی می دهید؟

کفپوش اپوکسی

ارائه انواع کفپوش اپوکسی با متریال بالا

رزومه ما

با مشتریان ما آشنا شوید

گواهینامه ها و افتخارات ما

بین المللی و داخلی

کد رال اپوکسی
کد رال رنگ