کفپوش

بهترین رنگ برای کسب و کار

کفپوش صنعت آریا » دسته‌بندی نشده » بهترین رنگ برای کسب و کار
رنگ آمیزی صنعتی اپوکسی و پلی یورتان

یک سال جدید را آغاز کرده ایم واین اغلب به معنی مجموعه ای تازه از اهداف برای کسب و کار و تجدید قوا و انرژی در راستای ساخت یک آینده بهتر برای کسب و کار است. برای بعضی از صاحبین مشاغل این میتواند هر چیزی از برند گرفته تا یک تغییر کوچک در فضای کار باشد.

آشنایی با رنگ های اپوکسی: کد رال رنگ اپوکسی

تاثیر رنگ در بازاریابی

آیا تا کنون به این موضوع فکر کرده اید که چگونه رنگ میتواند کسب و کار شما را تحت تاثیر قرار دهد؟ چگونه شما میتوانید از آن به نفع خود استفاده کنید؟
روانشناسی رنگ، توسط شرکت ها سال هاست که برای بهبود خلق و خو و واکنش مشتریان و کارگران در جهت بهبود اهداف کسب و کار خود استفاده می شود.
بسته به کسب و کار، انتخاب رنگ های مختلف می تواند به سازمان برای رسیدن به اهداف تعیین شده کمک کند. به عنوان مثال، انتخاب رنگ مناسب می تواند باعث احساس رضایت در مشتریان شما شود. انها به نوبه خود پشتیبانی فروش باشد، و یا حتی بهبود نظر مشتریان بالقوه از شما که احساس خرید محصول یا خدمات شما را در خود دارند.

در گذشته، پژوهشی با عنوان “تاثیر رنگ در بازاریابی” انجام شده که نشان میدهد که رنگ محیط کسب و کار،رنگ نام تجاری و بسته بندی  تا 90 درصد بروی قضاوت مشتری از یک برند یا محصول تاثیر دارد.

چگونه می توان تصمیم گرفت که رنگ مناسب برای شما و کسب و کار شما کدام است؟

در اینجا نگاهی به آنچه هر رنگ می تواند تاثیر رنگ در بازاریابی انجام دهد و چگونه می توانید از آن استفاده کنید می اندازیم:

قرمز

نمایش دادن با رنگ های دیگر، در ترکیب رنگ قرمز با سایر رنگ ها قرمز به راحتی خودش را ظاهر میکند و توجه خریدار را به خود جلب میکند. به همین دلیل است عموما برای چراغ های ترافیک استفاده می شود و نشانه ی توقف در سراسر جهان است.

اثرات فیزیکی رنگ قرمز در بدن: موجب افزایش ضربان قلب میشود و فشار خون را بالا می برد، و این توهم که زمان سریعتر در حال گذر است را در افراد ایجاد میکند و همچنین موجب افزایش اشتها نیز میشود.

برنامه های کاربردی برای کسب و کار

اگر کار شما دارای جنبه های فیزیکی است و شما در آن می توانید از افزایش ضربان قلب بهره مند شوید. محیط اطراف قرمز می تواند شما را کارآمدتر کند. اگر شما در کسب و کار مواد غذایی هستند، تزئین رستوران، فروشگاه، یا وب سایت خود را با رنگ قرمز انجام دهید این کار به فروش بیشتر مواد غذایی منجر می شود.

کافی شاپ با دکوراسیون قرمز

آبی

آبی تحریک ذهن است، آبی روشن دارای اثر آرام بخشی است. مشخص شده است که این اثر آرام بخش میتواند موجب از تحریک آرام بخش های طبیعی در مغز شود.
مطالعات نشان داده اند که اتاق های آبی باعث بهبود قابلیت های مطالعه در دانش آموزان و افزایش تولید در خط تولید ،کاهش ضربان قلب می شوند. همچنین افرایش اعتماد به نفس را منجر میشود.

رنگ دفتر آبی برای کمک به تمرکز و افزایش بهره وری مفید و همچنین تاثیر رنگ در بازاریابی است.

محیط اداری

زرد

رنگ زرد بیشتر در مورد احساسات ما نسب به دیگران، خوش بینی، اعتماد بنفس ما صحبت میکند. همچنین سرگرم کننده و شادی آور است. با این حال، می تواند اضطراب را آغاز کند! مطالعات نشان میدهد دانش آموزان در اتاق هایی که زرد رنگ بوده امتحان داده اند 10 الی 15 درصد نمرات کمتری گرفته اند. نوزادان در در اتاق های زرد بیشتر و طولانی تر گریه میکنند.

سایه زرد می تواند خلاقیت را بهبود بخشد و ممکن است بهترین انتخاب رنگ دکور برای کسانی که در زمینه های خلاق مانند طراحی گرافیک کار میکنند باشد.

دفتر کار برای فعالیت های خلاقانه

سبز

سبز با طبیعت و زندگی جدید همراه است. یک مطالعه نشان داد که 95 درصد از دانشجویان دانشگاه در ارتباط رنگ با احساسات مثبتی نسبت به آن در غبال سایر رنگ  دارند.اغلب در موسسات و دانشگاه ها از رنگ سبز استفاده میشود.

چه امتیازی می دهید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =